Kalite Hedefleri: Planlama Süreci
Kalite hedefleri, kalite politikasına uygun olarak müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik ölçülebilir hedefler olarak tanımlanır.
Kalite hedefleriniz, KYS'nizi planlarken belirlenir ve gerektiğinde yönetim incelemelerinde yeniden tanımlanır. Kalite Amaçlarının Örnekleri; % 100 müşteri zamanında teslim alın.
Biz (kuruluşlar) her zaman şirketin kapsamı, yapısı, endüstrisi, hedefi, politikası ve taahhüdüne bakarız, tüm bunlar uygunsa, diğer adımları en üst yönetimle gerçekleştirebiliriz.
PUKO (PLANLA-UYGULA-KONTROL ET-ÖNLEM AL) döngünsünü kontrol etmek için kalite hedeflerini planlama sürecine dahil etmeliyiz. Ve, ayrıca tüm stndardın gerekliliklerine uyumlu olmalıdır.
Organizasyon, iyileştirmeye ulaşmak için, ISO 9001 yönetim sisteminin uygunluğunu, yeterliliğini ve etkinliğini sürekli olarak geliştiren izleme, ölçme, analiz ve performans değerlendirme süreçleri oluşturmalı, uygulamalı ve sürdürmelidir.
Bu makale ISO 9001 grubundadır. Aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.
https://lnkd.in/gf3R7Cb
- Kalite hedefleri nelerdir?
- Kalite hedefleri nasıl belirlenir?-
Ulaşılabilir Kalite Hedeflerini kurmak için hangi girdiler çok önemlidir ?
- İç Denetimlerinize Kalite Hedefi Planlama Süreci ekliyor musunuz ?
- İyileştirmeye ulaşmak için hangi eylemler gerekiyor?
Kalite hedefleri, kalite politikasına uygun olarak müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik ölçülebilir hedefler olarak tanımlanır.
Kalite hedefleriniz, KYS'nizi planlarken belirlenir ve gerektiğinde yönetim incelemelerinde yeniden tanımlanır. Kalite Amaçlarının Örnekleri; % 100 müşteri zamanında teslim alın.
Biz (kuruluşlar) her zaman şirketin kapsamı, yapısı, endüstrisi, hedefi, politikası ve taahhüdüne bakarız, tüm bunlar uygunsa, diğer adımları en üst yönetimle gerçekleştirebiliriz.
PUKO (PLANLA-UYGULA-KONTROL ET-ÖNLEM AL) döngünsünü kontrol etmek için kalite hedeflerini planlama sürecine dahil etmeliyiz. Ve, ayrıca tüm stndardın gerekliliklerine uyumlu olmalıdır.
Organizasyon, iyileştirmeye ulaşmak için, ISO 9001 yönetim sisteminin uygunluğunu, yeterliliğini ve etkinliğini sürekli olarak geliştiren izleme, ölçme, analiz ve performans değerlendirme süreçleri oluşturmalı, uygulamalı ve sürdürmelidir.
Bu makale ISO 9001 grubundadır. Aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz.
https://lnkd.in/gf3R7Cb
Yorumlar
Yorum Gönder